الجمعة، 17 مايو، 2013

عمرك حسيت أنك بتتحرك في دايرة ؟ مهما تمشي وتتحرك بترجع لنفس النقطة !

للأسف انا دايما عندي احساس دا في كل حاجة تقريبا في حياتي ، ألف ألف وارجع لنفس النقطة  اللي بدأت منها !!

علشان كده كان لازم هيجي الوقت اللي ارجع لنقطة البداية ،  لمدونتي ، لبيتي الأول ، بس مش زعلانة بصراحة ، بالعكس يمكن المرة الأولي اللي ارجع لنفس النقطة وأنا مش مضايقة ، قفلت الفيسبوك والأيميل وكل المواقع اللي مشاركة فيها تقريبا ، ولما فتحت اللاب توب مكنتش عارف اعمل ايه ، لقيتني بكتب رابط المدونة وبرجع لها  ..

ويلكم بااااااااااااااك آيوشه ، أى نعم انا هنا كمان بحس بأني لواحدي بس علي الأقل هنا هدوء بعيد عن الزحمة والدوشة والزيف ، وزى ما قولت زماااااان أنا مليش في الدنيا دي غير شوية الحروف والكلمات اللى بكتبها وبتكتبني ...

هناك 9 تعليقات:

  1. مهما قلت مش هأقدر أوصف فرحتى بخبر وجودك فى بلوجر من تانى

    ألف مليون حمد لله على السلامة

    ويا أهلا بالمعارك من جديد :)

    ردحذف
  2. شاركينا الدعوة يا أيوشة ببوست عندك


    http://fritend.blogspot.com/2013/05/blog-post_20.html

    بوست لله يا أولاد الحلال

    ردحذف
  3. اخيرااااااا ..انا من اول ماعملت follow ... وانا مستنياكى ترجعى تكتبى عليه ..انا سعيده جداااا ... بأذن الله اول ما اخلص امتحانات نعرف نتواصل ..:)

    ردحذف